Veelgestelde vragen
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bestelt u via onze website, dan kunt u met Klarna tot 12 maanden renteloos in termijnen betalen.
Â
Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
U dient zo snel mogelijk een klacht bij ons in te dienen.
Klik hier om een ​​klacht in te dienen en volg de instructies in het formulier.
Als het niet mogelijk is om via het formulier een klacht in te dienen, dient u het klachtenformulier per e-mail te versturen en dezelfde instructies te volgen als die u in het formulier heeft gekregen. Dat wil zeggen: u dient uw bestelnummer en een korte uitleg van wat er is gebeurd te vermelden en foto's of eventueel een video van het beschadigde product te meesturen. Wij zullen uw aanvraag dan zo snel mogelijk verwerken.
Â
Welke bezorgmethoden zijn er?
Bij bestellingen van grotere artikelen kan het product via DHL thuisbezorgd worden. Een vervoerder neemt dan contact met u op om een ​​geschikt bezorgmoment af te spreken. Bij bestellingen van kleinere artikelen wordt de levering naar het dichtstbijzijnde postkantoor uitgevoerd. U ontvangt daar een bevestiging met een verzendnummer zodra de bestelling ons magazijn verlaat. Daarnaast ontvangt u een sms-bericht wanneer het artikel klaar is om af te halen bij uw postkantoor.
Â
Kan ik bij u cadeaubonnen kopen?
Ja, dat kan!
Stuur ons een e-mail via contact en we helpen je verder.
Â
Hebben jullie een open aankoop-/annuleringsbeleid?
Als klant heeft u 14 dagen herroepingsrecht wanneer u winkelt in de winkel of via onze webshop. De herroepingstermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt.
Als u spijt heeft van een aankoop, betaalt u zelf de retourkosten. De kosten voor een retourzending bedragen €9 per pakket.
Het geretourneerde artikel moet altijd in onbeschadigde staat en in de originele verpakking of een gelijkwaardige verpakking worden geretourneerd. Alle retourzendingen moeten binnen 14 dagen na goedkeuring van de retourzending worden gedaan.
Bij het retourneren is het belangrijk dat het artikel goed wordt verpakt om transportschade te voorkomen. Als de verpakking beschadigd is of het artikel vuil wordt bij retournering, worden er reinigings- of reparatiekosten in rekening gebracht.
Om een artikel te retourneren, kunt u een e-mail sturen naar contact.
Â
Is de verzending gratis?
Wij bieden gratis verzending naar de meeste plaatsen in Nederland.
Â
Ik heb er spijt van en wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
Annuleren is alleen mogelijk via e-mail. Als u uw bestelling wilt annuleren/voltooien, stuur dan een e-mail naar contact. Vermeld daarin uw bestelnummer en geef aan dat u uw bestelling wilt annuleren.
Â
Ik heb mijn factuur niet ontvangen, wat moet ik doen?
Neem eerst contact op met Klarna en vraag hen om advies. U kunt ons ook e-mailen op https://semattor.nl/contacteer-ons voor advies.
Â
Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe ga ik te werk?
Als u iets in uw bestelling wilt wijzigen of vervangen, stuur dan een e-mail naar contact opnemen en vermeld daarin uw bestelnummer en wat u wilt wijzigen. Wij nemen dan contact met u op en helpen u met uw wijziging.
Â
Ik heb een bestelling geretourneerd/geannuleerd waarvoor ik al betaald heb. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als u rechtstreeks aan ons heeft betaald, wordt het bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort nadat wij uw gegevens hebben ontvangen.
Als u via de website heeft besteld en Klarna als betaalmethode heeft gebruikt, crediteert Klarna uw bedrag binnen ongeveer 3-4 werkdagen. Voor verdere vragen over de terugbetaling door Klarna kunt u contact opnemen met Klarna.
Â
Opdateret: 2025-08-25




